Har du lyst på julekort?

God morgen, kjære lesere ♥

Da har ungene forlatt redet, og jeg sitter igjen med kakaokoppen min og skriver julekort. Første bunke går ut i dag, så det blir nok noen som ikke får det før jul. Men nå er jeg i alle fall i gang. 

I løpet av årene har det blitt en del å sende til, og jeg elsker det. For selv om kortene er enkelt lagd, ferdig trykt opp med tekst, så går tankene mine til mottakeren. Sender litt kjærlighet og omtake på veien og minnes sist gang vi møttes. Gleder meg hver eneste dag selv når jeg går i postkassa. Er det julekort der i steden for regninger? Alltid like spennende.

I fjor sendte jeg også en del julekort til dere trofaste lesere. Har du lyst på et? Sender til de ti første som sender meg adressen sin på mailen min [email protected]



Det må nevnes at det var ganske så vrient å få lagd kortene i år. Pelle ville som vanlig helst slippe å delta, men jeg fikk lurt han med på tolv stykker. Han var ikke så veldig blid, så jeg har vært nødt til å være litt kreativ…



I dag var det ei som gledet seg til å gå på skolen, eller det gjør hun vel nesten hver dag. Men i dag var det litt ekstra stas, for i sekken hadde hun med seg nissetallerken, skje og egen kopp. Grøtkos med alle i klassen står nemlig høyt på “elsk”-lista hennes. Hun kunne spist det hver bidige dag den jentungen der.

Ønsker dere alle en hyggelig tirsdag ♥ Selv skal jeg snart kle meg og komme meg opp på posten med to pakkelass og masse julekort. Deretter går turen til byen for en bitteliten juleshopping for så å møte venninner til en kopp kaffe.

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg