Hjelp! Nye selgere ønskes!

God kveld kjære dere!

Ja, nå er vi kommet godt i gang med uka, og jeg begynner å få sånn nogenlunde oversikt over de kommende aktivitene for de tre første månedene. Hjelpedumeg som jeg skal få kjørt meg, men så er det mye kjekt på tapeten også da. I slutten av januar går turen til Oslo og stor “Kick off” samling for Me&i sin fargesprakende vårkolleksjon. Da blir det fest! Jeg kan nesten ikke vente, for som dere vet er dette klærne jeg virkelig kan gå god for og som jeg elsker av hele mitt ♥

Men Me&i trenger flere selgere! Særlig i Akershus, Rogaland og Agder fylkene. Elsker du klær av god kvalitet, er opptatt av miljø og arbeidsforholdene bak plaggene, og ønsker du en ekstra inntekt, så ikke nøl med å søke her. Husk å skriv “Nina Sprell Levende”  i “Annet” feltet.

Lykke til! Klem Nina

 

 

#meandi #klær #mote #barneklær 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg