Familytime <3

God mandag!

I dag har jeg surra og styra hjemme til langt på dag, før jeg fikk opp brumlemann så vi kunne komme oss på trening. Bjørn Erik er altså så snill og spretter opp med meg hver bidige morning, for så å lage god frokost og matpakke til ungene. Når vi først er oppe pleier vi å snurre i gang hjulet og sette i gang med dagens gjøremål, men i dag var det godt for han far å krype tilbake til sengs igjen når ungene var gått. Så da ble alle planene forskjøvet. I skrivende stund sitter jeg faktisk i bilen, med macén på fanget og titter innom her.

For jeg MÅ innom bloggen hver bidige dag, og siden planene i dag er mange er jeg redd jeg ikke rekker det seinere. For nå skal vi på shopping. Vi har henta Pelle, som for tiden er på utplassering i Tananger. Han har altså et ønske om å gå på Kvaddå (Kvadrat) for å få brukt gavekortene han fikk til jul. Er ikke særlig keen på å tråkke der en mandags ettermiddag, men vi skal nå forsøke å gjøre det til noe kjekt. Vi har pønta (Stovner slang) oss, og tar middagen ute etterpå. Bjørn Erik reiser offshore tidligere enn forventet, så vi må utnytta tiden vi har igjen maksimalt.


Ønsker dere alle en riktig god middag og fin kveld!

Nå må jeg sette inn shopping-giret og få dette unnagjort i en fei så Mille ikke går lei og Bjørn Erik ikke begynner å surmule…

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg