Oslo <3

Tidlig på´n!

Flyet mitt går klokken 09:05 fra Sola i dag, så det er bare å hive seg rundt. Det er med tungt hjerte jeg vender nesa mi mot Oslo denne gangen. Dagen kommer til å bli lang, og jeg regner med at det er en temmelig følelseladet Nina som vender hjem igjen i kveld.

Akkurat nå, må jeg manne meg opp, for denne turen var i utgangspuktet ment som en “kick-off” tur, for nylanseringa av Me&i sin vårkolleksjon. Nå er situasjonen snudd på hodet, men jeg skal og må selvfølgelig komme meg gjennom timene med de flotte folka i Me&i før jeg tar et siste farvel med “Bessen”. Det blir nok ikke lett å holde maska, men jeg håper jeg klarer det på et vis.

Søte bestis Tonje har vært hos meg hele helgen. Det har vært godt, for med henne kan jeg snakke om alt. Vi har begge to mammane våre i Oslo, og avstanden er søren meg vond til tider. Da er det godt vi har hverandre. I går kom hun innom dørene her med deilig marsipankake. Lørdag og snopedag, midt i blinket for sukkerglade meg. Elsker jo alt av kaker, og det passet godt etter mange timer med nesa langt nede i mimrealbumene.

Snille bestis ♥









Nå håper jeg de flinke gutta mine Pelle og Dennis ordner det punkterte dekket mitt mens jeg er borte, og tar godt i mot lille Mille-mor seinere i dag. Vel, jeg trenger ikke å bekymre meg. Stoler blindt på at de styrer fortet med stil til jeg er trygt hjemme igjen.

Ha en fin søndag dere, skrives seinere ♥

Klem Nina

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg