Invandert av jentene…

For en herlig overraskelse!

Egentlig trodde jeg timene før Mille og jeg skulle avgårde i kveld skulle gå sakte, men neida jentene mine ville noe annet. De troppet opp rett over klokken elleve, og fikk timene til å rase avgårde.

Vi har fyrt i peisen og kost oss med lunsj og deilige kanelboller. Samtidig har vi sett onsdagens episode av “Dropped”, for det er jo litt morsomt å ha lokale kjentfolk å heie på. Gøy å se hvordan Ole henger med. Vi hadde feiga ut for lenge siden.

Nå ligger det ei pjusk Mille ved siden av meg i sofaen, full på Ibux. Hun smiler tappert, men er ikke særlig i slaget.  Men vi er nødt til å raska på, for om ikke lenge skal vi ut og spise middag med gode venner før vi skal på “Disney on Ice”. Gledings!







Da får jeg se om jeg klarer å få lokket med meg snuppa opp på badet. På tide å skifte til “Frozen” effekter.

God helg!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg