Klippen min <3

God mandags morning.

Det er en gledens dag i dag. For min fine Bjørn Erik kommer hjem fra havet, og jeg har ikke godord nok som kan beskrive hvor kjærkommet det skal bli.

For dette året kunne jo ikke startet verre, men som en venninne nylig sa:”Du vil se at du kommer styrket ut av dette også”. Helt sikkert sant, men nå skal det jaggu bli godt å få klippen min hjem. Er lettet over at vi blir to om å kjøre til Oslo på torsdag, det skal bli godt å dele på alt igjen.

Tror aldri i hele mitt liv faktisk, jeg har sett mer frem til å få han hjem…savnet har vært stort ♥


Grip dagen!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg