En dag med klemmer…

Hei fine lesere ♥

For en merkelig dag. Jeg skulle egentlig kun en bitteliten tur ut døra for å få ordna vippene mine som er grini av den siste uka, men neida, noen ville det annerledes. En god venninne fridde og ba meg med ut på en kopp te. Vel, jeg var vel ikke akkurat kledd for det. Hadde vært i dusjen, men ellers så jeg ut som en dass. Så hun fikk ta meg som jeg var…usmika og i “joggissen”.

Merket at det var godt med et lite venninnetreff, etter en hel uke på sofaen. For Mille ble igjen veldig syk etter forestillingen “Disney on Ice”. Hun har faktisk ikke vært på skolen siden forrige mandag, så det har blitt en del timer med Barne-TV på na mor, phuuuu. Men når det er sagt, så er Mille noe av det enkleste å ha hjemme som sjukling. Hun er bare snill og ber sjeldent om noe som helst. Vil bare holde hånda, og vite at du er der ♥

Det var uansett veldig deilig med et avbrekk og ikke minst alle klemmene. For det er sikkert, vi er jysla gode på å klemme. I løpet dagen møtte vi også på et par andre, og der vanket det også klemmer…tror vi alle trengte det i dag ♥





Nå skal Oslo-turen planlegges. Vi reiser i morgen, for begravelen er på fredag. Det skal bli godt å klemme alle der også, spesielt mammaen min ♥

Nyt kvelden, klem Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg