Et fint siste farvel…

God kveld kjære dere ♥

Denne dagen har jeg grua meg til lenge. Begravelsen…

Nå som det er over, kan jeg endelig slappe av. Men når det er sagt, så ble det faktisk en veldig fin dag. Følelsesladet, men den vonde klumpen i magen er ikke så stor lenger. For det ble en verdig og tilstedeværende avslutning. Et fint siste farvel for den lille fine familien vår.

Presten klarte på en god og varm måte å formidle oss det bilde av den Steinar som vi alle kjente og som vi vil huske han som. Han snakket rett fra hjertet, fanget meg, og de fleste andre også tror jeg. 

Etterpå reiste vi alle hjem til mamma. En “mommo”, tre barn, en svigersønn og svigerdatter og ikke minst, seks herlige barnebarn i alderen 1 -23 år. Sammen har vi kost oss helt til nå med deilig mat, kaker og gode historier. Det har vært godt å avslutte det hele her hjemme i vante omgivelser. Godt med det kjente og kjære ♥









God helg, kjære dere ♥

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg