Bloggen min er valgt til lagring på Nasjonalbiblioteket…

Mimre, mimre…

I dag tenker jeg tilbake på noe kjekt som skjedde i begynnelsen av året i 2015. Da fikk jeg nemlig et staselig brev fra selveste avdelingsdirektøren for Nasjonalbiblioteket. Nasjonalbiblioteket sørger for at utvalgte dokumenter i media, både trykt og digitalt, blir bevart, tatt vare på. Til dette valgte de altså ut min blogg, tenk det da dere, min Nina Sprell Levende. Den skal kopieres og oppbevares som publikasjon for allmenheten, til evig tid. 

Hmmm, jeg aner jo ikke på hvilket grunnlag de har plukket meg ut på, men jeg synes nå det er stas. Mine til nå 2.330 blogginnlegg med hele 46.516 bilder blir udødeliggjort. Mitt lille fristed, kall det gjerne dagbok, vil for alltid være tilgjengelig. Det er lov å klappe seg selv litt på skulderen da, være bittelitt stolt.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg