Når loftet endevendes, dukker minnene opp…

Heihei, kjære dere!

Bjørn Erik har altså fått det for seg at loftet skal endevendes. Han bærer snart på seg brokk, bærer ned og bærer opp igjen. For alt kan jo ikke kastes, selges eller gis bort, selv om jeg fort kan anslå at i hvert fall 70% av det han finner frem ikke trengs i denne familien lenger. 

I dag kom han ned med fire esker stappfulle med Denby Harlequin servise. Herregud som jeg elsket det! Ikke bare det, hele huset gikk jo i stil. I ´97 gikk alt her hjemme i furu, omgitt av parafinlamper, smijern og ruter. Veggene var malt enten røde eller grønne og vi hadde faktisk vegg til vegg teppe i hele første etasje…hmmm. 

Det var heller ikke hus foran oss på den tiden. Visste ikke at det skulle komme hus der med årene i det hele tatt, så da hadde vi havutsikt fra stuevinduet. Naboene trodde nok ikke vi var helt vel bevarte når vi i fullt snorkleutstyr spradet ned til brygga MED harpun. Skikkelig byasser på tur! Uff, husker jeg synes det var bittelitt flaut, men guriland så moro vi hadde det. Good old times ♥

Pelle og Dennis










Hmmm, blir spennede å se om serviset snart skifter eier. Regner med at han far får lagt det ut på Finn.no i løpet av dagen. Litt vemodig, for jeg husker jeg sparte i en evighet. Men, men jeg kan jo ikke fylle opp loftet i påvente av den hytta jeg så gjerne skulle hatt. Nei, nå skal det ryddes i skuffer og skap, dermed basta!

Ønsker dere alle en fortsatt finfin dag!

Klem Nina

 

#gamledager #furu

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg