Endelig går en stor drøm i oppfyllelse!

Hei kjære dere!

Gjett hva jeg har gjort? Jeg har meldt på Mille og meg på vår aller første rideopplevelse i sammen. Dette har jeg ventet lenge på. Var ikke helt sikker på om dagen noensinne ville komme, men joda både mor og datter skal i morgen ut på sin aller første 1,5 times ridetur.

Dette har vært en stor drøm for meg. Tenk, den bittelille jentungen min har blitt så stor og ikke minst så flink nå at hun som selvstendig rytter kan bli med på sprell. Det er med sommerfugler i magen vi i morgen har bestilt terrengtur på Trygvi Islandhestgård. For ikke bare er det litt småskummelt å skulle slippe Mille løs på egenhånd, dette blir også min aller første lange tur på hesteryggen igjen etter nakkeoperasjonen. Det er noen år siden sist, men håper fortsatt gamle kunstner sitter.

Tror dette skal gå bra. Det eneste usikre er selvfølgelig hvordan det blir for Mille å ri en annen hest en Vilja. Vilja er supersnill og lystrer som regel Mille´s minste vink, men nå må hun kanskje jobbe litt mer for resultatet. Blir kjempespennende! Tror hun kommer til å hå godt av å teste ut ferdighetene sine. Ikke minst er det flott at venninnen min Kirsten også har meldt seg på med sine to barn, Sondre og Hannah. Tror dette kommer til å bli gode vinterferieminner å ta med seg videre.

Åhhh så moro det her kommer til å bli!

Ja, bakerst her finner du meg. Bildet er tatt i 2006…tror jeg, og dette var noe vi venninner heiv oss på når søndagene ble for kjedelige.



Som dere sikkert har skjønt så er det islandshesten som står mitt hjerte nærmest. Det blir utrolig kjekt å få utdelt hest i morgen. Når du bestiller tur, som vi har gjort her, kan du selv velge om du vil ha rolig, middels eller sprek hest…og dere kan jo gjette hva jeg pleier å ønske. Alltid sprek, men guriland det var kanskje å ta i litt siden kroppen har vært i dvale i noen år. Time will show!

Ønsker dere alle en fortsatt kos dag!

Klem Nina 

 

#hesterbest #hest #mammablogg #hverdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg