Deilige Stavanger!

God morgen, fininger ♥

Jeg har altså blitt så glad i byen min. For jeg har vel lov å kalle den “min” etter 26 år? Jeg har tross alt bodd her i Stavanger over halve livet mitt nå, og føler derfor jeg hører hjemme her.

Men selv om jeg kun bor 2 minutter unna med bil, er det sjeldent jeg tar meg tid til å vandre rundt å nyte hva den har å by på. Derfor var det koselig å gå hånd i hånd med den snille mannen min her forleden, i finværet kun med kos for øyet. Ingen shopping, ingen stress, kun øl, vin og mat med gode venner.

Kameraet var selvfølgelig med…
















Nå skal jeg karre meg opp av sofaen og komme meg på trening. Stiv og støl fra i går, men får bite tenna i sammen. Så blir det tannlegen med snuppeline for deretter å dra i stallen.

Ønsker dere en god tirsdag!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg