Jippi, mere Tassen!

Heldige meg!

Bjørn Erik opprettet for en tid tilbake en privat gruppe på Facebook kun for han og meg som han kalte “Nina og Bjørn Erik´s ønskeliste”. Han synes nemlig det alltid er morsomt å “overraske” meg til jul og bursdag med små ting jeg har ønsket meg lenge. Problemet har vært at han som regel har spurt meg bare noen dager i forveien om hva jeg kunne tenkt, men da blir liksom spennigen litt borte, synes jeg. Da kunne jeg liksågodt kjøpt meg det selv, og da er jo hele poenget borte.

Derfor kom han opp med denne brilliante ideén med denne gruppa. Først var det faktisk kun “Nina´s ønskeliste”, men jeg sliter jo like mye som han med å kjøpe gaver, så det var bare å føye til han også. Her legger jeg inn absolutt alt av små herligheter. Ikke så mye kostbart, men ting som er “kjekt å ha”.

Men overraskelsen var stor når det dukket opp hentelapp på posten her om dagen og jeg kom bærende hjem med den digre esken. Den var adressert til Bjørn Erik, men når jeg nevnte den for han der han satt offshore, ba han meg pakke den opp…som forsinket Valentines gave. Herrejemeni jeg fikk jo blomster den dagen, og synes det er mer enn nok, men han hadde altså hatt lyst til å gi meg en ekstra oppmerksomhet. 

Åhhh herliga London! Søte han! Han hadde slått på storetromma og kjøpt flere nye Tassen skåler til meg. Har en del fra før av, men nå har jeg fått så mange at jeg kan servere Taco og masse annet stasj i dem også, jippiiii!

Det er lenge siden jeg la min store elsk på disse artige ansiktskålene. Blir aldri lei, og de lyser ekstra godt opp på lørdagskvelden når snopet blir servert. Synes jo det var litt drastisk av Bjørn Erik å kjøpe så mange på en gang, han kunne jo ha fordelt dem ut over tid, men jeg bukker og neier og tar ydmykt til meg gavmildheten hans ♥










Nei, nå må jeg få i meg den ikke så vellykka smoothien min for deretter å komme meg opp på den forbaska treninga. Ja, for i dag er det en sånn dag. Ikke særlig lysten, men må. Nakken trenger det, eller rettere sagt hele kroppen, så det er bare å hive seg rundt.

Ønsker dere alle en god onsdag, klem Nina

3 kommentarer
    1. cakemistress: Søte deg! Ønsker deg en superduper dag!
      Jeg trodde jeg var på vei til trening, men så ladet plutselig ikke mobilen min. Kan ikke trene uten musikk på ørene, så nå sitter jeg her…og venter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg