Den betente busken er borte!

Reklame | Avea Klinikken

Hallo fininger!

Jeg er bare kort innom for å vise dere noen før/etter bilder på den i dag perfekte bikinilinja mi (skryte, skryte, so happy!). Jaja, noen synes kanskje dette er for privat og intimt, men når det er sagt så veit jeg at det er mange der ute som sliter med akkurat det samme, så derfor velger jeg å dele.

I mai 2014 begynte jeg å fjerne marerittet, se her. Marerittet var altså inngrodde betente hårsekker og nupper herfra til evigheten. Jeg hadde forsøkt alt, var skånsom men neida, bikinilinja var og ble et skjellsord for meg. Jeg så ikke ut, men nå dere, er det historie!

Jeg har for lengst tatt min aller siste laserbehandling på Avea Klinikken, og problemet er løst for evig tid. Det vil aldri mer gro ut hår som vil irritere og plage meg.

Sommeren kan komme med glede!


Har egentlig veldig lite lyst til å vise bildet jeg tok før behandlingen, men får vel bare hoppe i det…HJELPEDUMEG!


Ta gjerne kontakt med de flinke folka på Avea for mer informasjon på 51800100 eller send dem en e-post [email protected].

Håper dere alle har en fin torsdag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

9 kommentarer
    1. Hei.
      Så “fint” å se, bra du er fornøyd! Kan jeg spørre hvor mye det har kosta? Sliter med akkurat det samme selv. Er så lei av å leite etter bikinier med lengst mulig bein..

    2. elle:
      Jeg har slitt i alle år. Sitti og “operert” ut inngrodde hår med nål…slettes ikke bra!
      Nå er det derimot en saga blott, herlig!
      Første gang koster 1300,-
      Så kan man benytte seg av et rabattsystem hvorpå man får 10% avslag på neste behandling, så 20% osv. Jeg måtte gå fire ganger, men angrer ikke. Det er også viktig å vite at det må gå 6-8 uker mellom hver gang.

    3. Oi så bra det ble! 🙂
      Men holder det virkelig i flere år? 😮 Gjør det vondt? Hehe
      Tusen takk for dette tipset! 🙂

    4. Malin: Takk!
      Ja, denne nye laseren gjør at håret forsvinner for alltid, så man må gå noen runder med seg selv før man bestemmer hvor mye man vil ta. Jeg har kun valgt bikinilinjen og alt under armene 🙂
      Man kjenner støtet av laseren, men man takler det fint. Hele behandlingen tar kun et par minutter, så det går greit.

    5. Du sier det koster 1300,- er dette for både bikinilinje og under begge armene?
      Så 4 ganger til med samme greia, så ca 5000,- totalt da eller?
      Er det en annen pris om man bare skal ta bikinilinja tror du?
      Og hvordan blir prisen om man også vil slenge på leggene…..? 🙂
      Absolutt verdt det tenker jeg også, om det faktisk er borte for alltid, man slipper inngrodde hårsekker og stygge småkviser :/

    6. Hei!
      Her er litt priser som gjelder for laserbehandling :
      Bikini 1300,- 1 gng
      Armhuler 1300,- 1 gng
      Legger 2990 1 gng
      Vi har også et rabattsystem som er følgende :
      2 gng 10% rabatt (av fullpris)
      3 gng 20% rabatt
      4 gng 30%
      fra 5 gng 40% rabatt (dette gjelder også om du f.eks. tar en runde 6 mnd senere) Tar du et nytt område starter du på fullpris 🙂
      Mvh
      Jeanette/avea klinikken AS

    7. Wow- resultatet blei jo kjempebra! Het klart fristende, og det vurderes, selv om jeg ikke har helt samme plager, men noen ganger er det et herk, liksom.
      Og. det hadde jo vært fantastisk å slippe å styre med den hersens bikinilinjen HELE TIDEN 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg