Føkk det føkking kjærlighet!

Åhhhhh for en kveld!

Vi var fem superspente “ungmøer” som entret Folketeateret i går kveld. Herrejemeini for en musikal! Til dere Oslo-folk: Dette MÅÅÅÅ dere få med dere! De Tre Musketerer er så absolutt et “must”, et fyrverkeri uten like!

I et rykende tempo, ble vi på humoristisk vis tatt med på en 80-talls kavalkade som så til de grader fikk oss til å rompedanse i stolene og synge for full hals. Kanskje ikke så rart, for når du sitter på andre rad og omtrent får svett pung klaskende i øyet, ja da kan man ikke annet enn å le og velge å være med på notene.

Halsen er sår i dag etter å ha sunget alt fra Kiss, AC/DC, Annie Lennox, Madonna, Billy Joel, Bon Jovi, Duran Duran, Michael Jackson og myyyyye mer. Samtidig lo jeg så jeg grei av noen av karakterene. Særlig kongen spilt av Lillyhammer skuespiller Trond Fausa Aurvåg og Prince-lookalike´en Khademi. De er altså så banslige og fikk oss jentene til å le så mye at jeg tror vi satte artistene litt uta av spill. Neida de var proffe, men pekte på oss og blunka når vi koret med så godt vi kunne.

Hadde jeg hatt muligheten så tror jeg faktisk jeg hadde gått å sett dette en gang til, med ungene faktisk. Selv med mye “føkking” og svette STORE penisfuteraler, så tror jeg de fleste over ti år hadde takla det her. Utrolig fengende og til tider hysterisk morsomt!

Prikken over i-en var jo at jeg klarte å haie til meg den ene Musketeren, Robert Skjærstad, også kjent som bikeren “Roy” i Lillyhammer, på veien ut av forestillingen etterpå. Barna hans var med denne kvelden og vi jentene fikk skrytt litt ekstra av den kule pappaen de var så heldig å ha. Da lo de litt ekstra godt og planta stolt lanken sin tilbake i hånda hans etter at jeg hadde fått lånt han litt. For jeg måtte selvfølgelig ta et bilde, thihiiiii.










Noen av oss, altså Tonje og meg, hadde som vanlig lakenskrekk og dro videre på sprell etterpå. Klokka ble vel litt over fire i natt før vi fant fram til den gode senga vår på Scandic Oslo City

Akkurat nå ligger vi til lading, før vi igjen skal ut på øllebøll med gode gamle venner allerede klokka to. Må holde hjulene i gang når vi først er her. Vi har ingen tid å kaste bort!

Ønsker dere en super lørdag!

Skrives snart igjen, klem Nina

 

#detremusketereroslo #folketeateret #hverdag #mammablogg #scandicoslocity

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg