Løkke-love på Tijuana <3

God søndag fininger!

Formen er på topp, helgen har vært magisk! Akkurat nå slapper vi av i go´senga på Scandic Oslo City. For selv om vi egentlig føler oss kjørbare, er vi nazi på 12-timers regelen. Det blir ingen biltur hjem til Stavanger før kong alkol er helt vekke. 

Det fine er jo at vi startet å øllebølle relativt tidlig i går, og som alle vet, tidlig sprell betyr også tidlig i seng. Eller klokka bikka vel to før vi glade og fornøyde spredte oss ut i sofaen her med poser stappa med Burger King snacks. For er det noe vi jentene er nøye på så er det å aldri gå rundt sultne når vi er på tur. Det første vi tenker på når vi våkner er mat, og når vi legger oss har vi også hatt oss en runde med noe snadder.

Dagen i går var uansett überkjekk! Vi ble en fin gjeng på 13 som entret Løkka hvor vi hadde bestilt bord på Tijuana. Kjempekult fargesprakende meksikansk spisested, hvor vår glade gjeng glei rett inn. Kan anbefales på det sterkeste, for her smakte alt himmelsk. 

Vi hadde på forhånd fått beskjed om at man ikke får servert rømme her, men den saken tok selvfølgelig jeg tak i. Hadde litt med meg i veska, og det ble det selvfølgelig en stor artig greie ut av. Til og med kelneren vår, som jeg febrilsk forsøkte å skåne stuntet mitt for, trakk på smilebåndet. Tror kanskje han smiler litt ennå, for vi lagde nok litt liv for han med medbrakte løsbarter på flaskene og lett og ledig gladprat rundt bordene fra vi kom til vi gikk.

Til tross for at omtrent hele vennegjengen min er i Trysil denne helgen, så er jeg så utrolig takknemlig for gjengen som stilte opp i går. Dere er alltid gullgode å henge med, og jeg gleder meg allerede masse til neste gang vi sees igjen ♥






Brede (bror til bestis) kom omtrent rett fra filmsettet “Birkebeinerne”. Det er tydelig at det til tider går noe hardt for seg i kampscenene der. 



Så flaut, men et “must”!




Dette er gode minner å ta med seg i hjertet sitt hjem til Stavanger igjen. Ekstra kjekt var det for Tonje at tante-ungene Ida og Leonard også stakk innom en liten tur og klemte henne. Avstanden er til tider stor når vi bor så mange mil fra hverandre, men når vi alle igjen er samlet, da nytes det max.

Da skal jeg begynne å pakke. På tide å komme seg hjem.

Ønsker dere alle en fin søndag og forresten: Gratulerer med dagen alle “sisters”!

Klem Nina

2 kommentarer
    1. Kjære Nina. Nå har jeg lest bloggen din i over 1år…du har den beste bloggen blir alltid i godt humør når jeg leser bloggen din ;0) masse liv å røre :0)en ærlige blogg legger ingenting i mellom og det elsker jeg. Jeg håper du kommer til å blogge lenge ;0) ha en fin kjøre tur hjem ;0) god tur.

    2. Laila: Åhhh tusen takk for gode ord! Det varmet 🙂
      Nå sitter vi faktisk i bilen. Vi har akkurat startet på den lange veien hjem. Men vi koser oss som vanlig. Har kjøpt toast, Knott og Toffin og masse brus 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg