Thanks for happy days!

God mandag dere!

Ja, nå er hu mor trygt hjemme igjen etter en opplevelsesrik helg med bestis i Oslo. Dagene gikk som vanlig så alt for fort når man har det moro fra morran til kveld, men jeg klager ikke for det er kun få dager til jeg skal ut på nok et eventyr.

Nå sitter jeg og ser gjennom alle bildene som ble tatt de siste dagene, og en ting er sikker: Scandic Oslo City,  TUUUUSEN TAKK! Folka deres gjorde virkelig alt for at vi tuppene skulle ha det max bra under oppholdet. Hotellet ligger midt i smørøyet, og var helt perfekt for oss som la opp lysløypa mellom Aye Aye Club, Folketeateret og Tijuana på Løkka. Er du ute og reiser og skal besøke tigerstaden, ja da kan dette anbefales på det sterkeste. Kommer du med fly og tar flytoget inn til byen, ser du hotellet med en gang du kommer ut fra Jernbanen. Sentralt, sentralt og atter sentralt!

Vi ble som så mange andre rammet av flystreiken, men det stoppet ikke oss. Bilturen gikk som en drøm med turbo-Tonje bak rattet. Når du i tillegg blir møtt av blide jenter i resepsjonen på Scandic som disker opp med deilig frukt og gode ord, ja da tok det ikke lange tiden før energinivået steg igjen og vi var klare for sprell.

Det eneste jeg sliter litt med nå her hjemme, er abstinensene etter deilige dager med god hotellfrokost og utrolig behagelig seng. Tonje kunne tatt headspinn ved siden av meg, uten at jeg hadde våkna, og sånn er det jo så absolutt ikke her hjemme. Jeg går jo nesten i veggen hver gang Bjørn Erik snur litt på seg, så nå står ny seng på ønskelista mi. 

Flott hotell, flott beliggenhet og så absolutt flott betjening!













Nei, nå blir det å vaske tøy å pakke kofferten igjen. På onsdag kommer mamma på besøk og tar over ungeflokken her hjemme for Bjørn Erik og jeg skal ut på skikkelig luftetur.

Ønsker dere alle en god start på uken!

Klem Nina

 

 #scandic #scandicoslocity #hotell #hverdag #mammablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg