Panorama-Alm!

God morgen fininger!

Håper dere fortsatt henger med meg her nede i de østerrikske alper. I går dreide hele dagen seg om Panorama-Alm. Panorama ligger som navnet sier, helt på toppen, eller nesten på toppen. Utsikten er magisk, helt “breathtaking”. Alle mann møttes her til überlang lunsj, og det dere, må oppleves!

Dette er vel noe av det kjekkeste man kan være med på. Sier hver gang at jeg skal holde meg langt unna Jägeren, men slapp ikke unna denne gangen heller. Alle mann må nemlig være med på å bygge høyt flasketårn. Det ble ganske så stort i år også, selv om det raste i sammen en tre, fire ganger. Helt “galemathias”, men av og til så er det helt innafor.

Tiden gikk så alt for fort når man har det kjekt, og det var nok ikke bare jeg som var bittelitt redd når jeg oppdaget at det var blitt så mørkt når vi skulle ned bakkene igjen. Helt greit for meg som kjører scooter, men guriland så redd jeg var for “loverboyen” min. Skulle nok gjort som noen andre, pakket med hodelykt, for det der skal man ikke spøke med. Gjensynsgleden var enorm, når bamsefar endelig var å klemme på igjen, hjertesukk ♥ 

































Vi kjører tidlig opp om morningen og tidlig til sengs her nede, så nå er det frokost!

Ønsker dere alle en god start på uken, klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg