Auf Widersehen Hinterhag <3

Da var eventyret over…for denne gang!

Ja, nå setter vi kursen hjemover igjen etter noen helt fantastiske dager her i Saalbach. Bjørn Erik og jeg har fått pleiet hverandre, hatt mye egentid og ikke minst knyttet sterke bånd til en rekke flotte mennesker…gode venner.

Nå håper jeg mannen som står bak dette fantastiske arrangementet, Øivind Ekeland, ikke har gått helt lei av oss, og vurderer å satse på oss igjen. Jeg bøyer meg i støvet og er dypt takknemlig for vel gjennomført opplegg. 

Auf Widersehen Hinterhag Art & Ski-In Hotel. Håper vi sees igjen ♥















Nei, nå må jeg sette i gang og pakke. Vi blir hentet allerede klokken 09:00, og jeg er helt nødt til å bli reiseklar fort så en siste frokost her på hotellet kan nytes i fred og ro.

Nyt dagen, klem Nina 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg