VIP kveld!

Reklame | Avea Klinikken, Synsam Sandnes

God tirsdag, dere!

Hjelpedumeg nå skriker kroppen! Du veit du er noe i overkant desperat i å komme i form til sommeren når du legger opp to treningsøkter før klokka 12. Det straffer seg selvfølgelig i dag i form av ømme muskler og stive bein, MEN det blir å kjøre omtrent samme løp i dag, phuuu!

Innimellom alle strabasene, blir det også tid til litt hygge og samvær. Her forleden ba Avea Klinikken meg med på VIP kveld til brillebutikken Synsam Sandnes Storgata. Det fristet så absolutt med fingermat og overflod av bobler, men etter en uke i Østerrike, valgte denne frøkna her å ta bilen og la boblene stå, bhuhuuu. Neida, det var faktisk helt greit. Jeg er ingen ungfole lenger, og av og til må det være lov til å takke pent nei.

Kvelden ble uansett en fin opplevelse. En flott bukett kvinns i alle aldre møtte opp, og det å blande konseptet årets hotteste brilletrender med skjønnhetstips og velvære var faktisk en genial idé. Jeg var ikke sein med å teste ut en rekke flotte brillekreasjoner, samtidig som praten gikk livlig for seg. Falt pladask for de store marihønebrillene. Vet ikke helt om de er så praktiske, men de var så absolutt en av mine store favoritter.

Etterhvert som stemningen steg, fikk vi en gjennomgang av hva de dyktige jentene har å tilby på Avea Klinikken. Viktigheten med solfaktor, nå som påsken er like om hjørnet, forebyggende arbeid og ikke minst hva som kan gjøres når skaden allerede har skjedd. Jeg er jo et levende eksempel på en som har fått kosmetisk medisinsk behandling over lang tid. Litt spesielt å se seg selv på lerret, se hvor store forandringer jeg har vært i gjennom, men jeg håper virkelig folk som sliter med det samme som meg forstår at det aldri er for seint å få hjelp.

Smilende kunder gikk ut dørene med gode brillekupp i handleposen, og ei var også så heldig at hun vant en behandling utført der og da av flinke Heidi på Avea. Kvelden ble med andre ord veldig vellykka. Et fint kosept som så absolutt kan gjentas!














Ønsker dere en god tirsdag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg