Planlegging på høyt plan!

God onsdag dere!

Ja, nå har vi stått på hue siden klokka seks i morges. Huset skal skinne og pyntes, for nå er det snart stor feiring på gang. Tenk at lille Pelle-mann blir 18 år om to dager! 

Har gudskjelov litt tid på meg før den store dagen, for det er helt klart at gutten skal feires fra morgen til kveld. Han er ikke typen som liker så alt for mye blest rundt seg, men nå har han faktisk ikke noe valg. En slik stor dag skal så absolutt ikke gå i glemmboka, det kan jeg love dere.

Nå driver jeg forresten og tester ut et helt nytt kamera. Jeg har et par Canon lekkerbisker å velge mellom, men nå har jeg faktisk tenkt til å prøve ut et fra Sony. Jeg finnes ikke teknisk. Synes vel egenltig det er best å kjøre automatisk funksjon hele tiden, men nå snuser jeg faktisk på bruksanvisningen. Må innrømme at det er litt kult å lære bittelitt mer om disse dingsene.

Pippi og Mille stiller opp som modeller som vanlig samtidig som vi fresher oss opp i fargeklattene fra Me&i


bubbles & dots cap sleeve dress



Nei, nå er det Pulz neste! Dobbelt økt før det bærer til fjells for å plukke ris. Nå skal det pyntes til påsken!

Ønsker dere alle en solfylt onsdag!

Klem Nina

 

#meandi #mammablogg #yorkshireterrier #hverdag 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg