Se og Hør…og mer forberedelser!

God ettermiddag skjønnasser!

Ja, da kan jeg endelig kaste BH-en (det første jeg gjør med en gang jeg kommer inn dørene her) og fortsette morgendagens forberedelser. Dagen har gått med til å ha besøk av Svend Aage i Se og Hør, og det var et helt alright avbrekk i bursdagspyntingen.

Jeg ble kontaktet av Se og Hør for over et år siden, etter at jeg stod fram i VG og fortalte om Mille sitt noe sjeldne syndrom. Nå fant vi endelig en dag som passet for oss begge å møtes. For nå er det en stund siden sist jeg stakk hodet fram og fremmet viktigheten i det å være åpen om det å ha et annerledes barn. Samtidig er jeg alltid på evig jakt etter flere tilfeller av Sotos Syndrom. Gruppen vår vokser stadig, og sammen høster vi frukter av å dele erfaringer med hverandre.

Så oppi besøket med Svend Aage så dekkes det bursdagsbord, ordnes med siste innkjøpt, skiftes vann i akvariumet, pakkes pakker og påskepyntes. Vi har også vært ute og plukka ris og mose. Nå står det snart påskedekorasjoner i alle kriker og kroker i tillegg til en et par store buketter med gule tulipaner fra Se og Hør.

Snart fest, snart enda en myndig gutt i hus!












Nå blir jeg servert middag her…kylling alá Bjørn Erik, så da får vi heller talas i morgen.

Ønsker dere alle en god kveld!

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg