Vel overstått 18-års dag!

Puhhh, i dag puster jeg lettet ut!

Det er godt å lene seg tilbake i sofaen og bare nyte stillheten med Mille i den ene armen og Pippi (yorken) i den andre. Det er så deilig og vite at alt gikk akkurat som planlagt i går. Må innrømme at jeg var litt skrekkslagen i forkant av 18-års feiringen til mellomstemann. Det er ikke bare bare å åpne huset sitt for 15 ungfoler. Det å by på bobler, øl og cider og tro at alt skal gå stille og rolig for seg, er jo en stor vits.

Men det gikk godt, sikkert fordi alle visste at Bjørn Erik og jeg ville dukke opp like før de skulle reise til byen. Vi hadde på forhånd bestilt “Rocke-taxien” til dem til kl. 23, og det var litt av gjeng som ble sendt avårde! Tror nok det var en del “potteplanter” i vinduene til nabohusene når de dro, men pytt, pytt. En gang i blant så må vi alle tåle sunn frisk glad ungdom som synger av full hals. Regner med at de så at vi som foreldre var til stede, og at vi hadde full kontroll.

Pelle er som tidligere nevnt den i familien som ikke vil bli tatt bilde av eller være på blogg, men på en sånn viktig dag klarte faktisk pappaen og snike seg til en snap inne i taxien. Prøvde som vanlig å snike seg unna, men ikke denne gangen. Fine gutten vår! Håper kvelden ble minnerik!








Bjørn Erik, Mille og jeg hadde “utestraff” til kl. 22:55. Først gikk vi på kino med tante-Tonje, og så tok vi oss en matbit siden det var helt fullt på bowlingen. Må innrømme at klokka gikk veldig sakte, og at jeg hadde et hav av tanker i hodet rundt det som foregikk der hjemme….












Det var en spent og sliten mamma som sovnet noe seinere enn vanlig i natt, men det var så absolutt verdt det! Det siste jeg hørte før jeg slokna var at Pelle og en kompis låste seg inn dørene her, og det var bare godlyder fra kjøkkenet. Forhåpentligvis var kvelden vellykket!

Ønsker dere alle en superduper lørdag og ikke minst GOD PÅSKE!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg