Gjengen min…

Hei fininger!

Hmmm, jeg trodde det hadde roet seg ned litt nå, men det er helt tydelig at folk fortsatt engasjerer seg. Ser det pågår heftige diskusjoner på diverse plattformer, folk har sterke meninger om urettferdigheten som har rammet vår lille familie. Nå som politiet er innblandet, mener jeg at saken får gå sin gang. Jeg er nødt til å ta tak i hverdagssyslene mine igjen, prøve så godt jeg kan å legge dette bak meg.

Påsken fikk en brå slutt, men nå har jeg satt meg ned og hentet fram en av de virkelig gode stundene. Dennis har vært på besøk i Stavanger hele påsken og etterhvert kom snella Kristin også. Turtelduene har bodd på hotell, men har denne gangen tatt seg god tid til å besøke mamsen og papsen. DET er hverdagslykke det! Ha alle sine rundt seg ♥










Nå har vi akkurat vært på Ortopediteknikk og jobbet oss iherdig frem til et par knallgode jobbesko til Mille-mor. Dere kan tro frøkna var lett-på-tå når vi gikk ut dørene der. Selv om 9-åringen vår nå måtte opp i hele 42,5 i skostørrelse, stråle hun der i sine lilla og rosa herligheter.

Ønsker dere alle en fortsatt fin ettermiddag!

Klem Nina

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg