Godfølelsen tilbake…

God morgen kjære lesere!

Den kvelden det “smalt” for noen få dager siden, hadde Bjørn Erik og jeg det skikkelig bra i sammen. Han far hadde skiftet ut vannet i jacuzzien og inviterte til deilig massasje i vann som målte 38 grader. Det var beinkaldt i lufta den kvelden, men gud så herlig det var å endelig kunne nyte hageluksusen vår igjen. Det er seks sitteplasser i jacussien og på fire av dem, er det forskjellige uttak i ryggen som gir deg behandling. Så hvis dere naboer lurer: det er en grunn for at vi hvert femte minutt bytter plass, for vi må jo få benytta oss av alle de forskjellige massasjene 🙂

Når jeg nå sitter og ser på disse bildene, så ser jeg jo hvor glade vi var den kvelden. Vi hadde akkurat tatt farvel med lykkelige Kristin og Dennis, fornøyde Mille var lagt og hadde sovnet etter en lang fin dag og Pelle trodde vi hadde det kjekt med vennene sine. Når barna har det bra, ja da har vi det også alltid bra. 

Lite visste vi om bomben som ville smelle et par timer seinere. Kaoset med å få tak i kilden til dette vonde, alle samtalene, SMSéne og bildene som ble sendt frem og tilbake.

Den “godfølelsen” vi hadde den kvelden er litt langt unna akkurat nå, men vi skal jobbe hard denne helgen med å få opp stemningen igjen. Vi har hesten Vilja de tre nesten dagene, og det er jo en god start. Miljøet i stallen og omsorgen rundt det å ha hest, er balsam for sjelen. 



Nå skal jeg opp og stelle meg litt før jeg skal møte de beste venninnene i byen. Trenger litt energi, og er det noen som kan gi meg det, så er det dem ♥

Ønsker dere alle en god helg, nyt den!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg