Sting and no bullshit!

God lørdag morgen dere!

Jeg skjønner ikke hva det er med meg og søvn når det kommer til helgene. Det er jo da vi for pokker har muligheten til å sove litt lenger enn 6:30, men neida, det kommer ikke på tale. Uansett om jeg legger meg før elleve om kvelden eller to om natta, spretter øya opp til samme tid. Må nok bare innrømme at jeg har blitt gammal og ikke trenger noe særlig søvn lenger. But who cares? Jeg fungerer jo uansett!

I går var det endelig helg og Nina-tid. Noen av venninnene mine har alltid fri på fredager, og vi er ganske flinke til å holde kontakten og møtes så ofte vi kan. Jeg får nesten litt abstinenser hvis jeg ikke har sett dem i løpet av uka. For selv om vi holder kontakten via telefonen, så er det mye bedre å treffes og klemme dem. I går var det Simone, Vibecke, Tonje og meg som tok turen til alltid hjemmekjære Café Sting. Her finner vi alltid roen, og vi stod omtrent på trappa og skrapa for å komme inn når de åpnet. For vi har ingen tid å kaste bort for plutselig kommer ungene hjem fra skolen og barnehagen.

Det jeg setter mest pris på med disse jentene mine, er at det er “no bullshit” rundt dem. De er reflekterte, samfunnsbeviste og utrolig varme og omtenksomme. De jatter ikke bare med, snur ikke med vinden, de er vennene jeg til enhver tid kan stole på, and I løøøøøve them ♥

Etter en sånn dag med timesvis av “good-feeling” påfyll, ble fire timer i stallen med Mille en dans etterpå. Som mamma var energibegeret overfylt, og helgen fikk en perfekt start. 











Nå hører jeg at resten av flokken min har våkna ovenpå, så da skal jeg hive meg rundt og få rundstykkene varma og eggene kokt. Deretter blir det en ny dag i stallen med mye kos.

Ønsker dere alle en superduper lørdag!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg