Klar for dagfsylla, date og show med Else, Sigrid og Henriette!

God lørdag dere!

Helt naken, hoppende opp og ned kom min kjære mann inn til meg på badet i morges ropende:”Let´s party!”. Fine Bjørn Erik, gledessprederen min. Han vet jeg er litt lei meg fordi vi har vært for seine med å kjøpe billetter til en stor greie i kveld, men han gjør i alle fall alt for å redde dagen.

Vi har ungefri, og det var helt merkelig å våkne opp av seg selv, få farget håret, ordnet vippene og bleke tennene før klokka elleve. Det er ikke hverdagskost, men så er det heller ikke hver dag man har date med kjæresten heller.

Akkurat nå er han ute og lufter elskerinna si, altså Harleyen, men så snart han kommer hjem skal vi ta bussen til byen. Forhåpentligvis finner vi et par ledige stoler blant gode venner, og så er det bare å bestile årets føste utepils.

Valget kval, what to wear? Skulle jo egentlig pyntet meg til randen, med kjole og høye hæler på grunn av festen i kveld, men når vi ikke har billetter, blir det andre boller. Etter å ha prøvd flere “byass”-antrekk, havnet jeg opp med det jeg ofte pleier. Klærne står til humøret, litt opprørsk…og litt humoristisk med genseren “Bloggers Do It Better”.




Det er jo lov å håpe på et mirakel om at vi også havner på jubilantfest i kveld, men før den tid, blir det altså dating med den aller beste. I tillegg har jeg billett til Stavanger Konserthus i kveld, hvor Else Kåss Furuseth, Sigrid Bonde Tursik og Henriette Steenstrup skal abligøye. Kunne ikke for alt i verden gå glippa av det!

Ønsker dere alle en fin lørdag, kos dere!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg