Sesongen er så absolutt i gang!

God kveld fininger!

I dag har vi vært på Østerlide (barneavdelingen på sykehuset) med Mille. En hel gjeng av spesiallister står på for å løse Mille sine problemer rundt føttene hennes, og jeg er overbevist om at det kommer til å ordne seg innen kort tid. I tillegg har vi rekvirert ny time med legene der, for vi er nødt å legge en slagplan rundt voksingen hennes. Jeg har ingen tro på at hun plutselig snart slutter å fyke i været, og når vi allerede nå ser at hun sliter med den lange kroppen sin, er vi nødt å ta grep.

Ellers har jeg tilbragt flere timer i hagen til Vibecke hvor hun disket opp med deilig salat og is-te, og jeg angrer sinnsykt på at jeg ikke tok frem kameraet og knipset vilt. For flottere sted å bo på skal man leite lenge etter. Det er altså så idyllisk der ute på Åmøy og nå som det blomstrer i alle kriker og kroker, burde jeg tatt meg tid til å utforske nærmiljøet litt. Neste gang – I promise!

Nå har vi grillet her hjemme og Mille har dratt på trening i hallen, men sjekk ut hva i alle fall Bjørn Erik er overlykkelig over: Sykkelen er ute av hiet sitt i garansjen og klargjort for nye sprell! Vet ikke helt om Pippi-luska er like happy for at sykkesesongen er i gang, men hun ligger nå der helt rolig inne i jakka mi og forsøker å få med seg alt som forgår på veien. Hun burde kanskje hatt noen kjørebriller hun også? Kanskje noen gamle dukke-briller vil kunne fungere?





Ønsker dere alle en fortsatt god kveld!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg