Russebuksa er ferdigstyla!

God morgen!

Ja, da var familien samla igjen! Dennis er på besøk og blir til over helgen, jippi!

Bjørn Erik og jeg har også tatt på oss det kjekke “bryet” med å style russebuksa til Pelle. Det er et par uker siden det var russedåp nå, og da synes vi virkelig det var på tide å få gjort noe med den saken. 

Det er jo sååååååå mye enklere å fikse disse buksene i dag enn når jeg var ung. Det er jo ikke grenser for hvor kreativt man kan gjøre det. For man trenger ikke lenger å sy og tegne på ting, man bruker bare strykepapir fra f.eks. Clas Ohlson. Du finner ønsket motiv på nettet i form av et eller annen bildet og printer det altså ut på dette tryllepapiret. Så er det bare å stryke det rett på bukse, fantastico!

Pelle var altså så vinglete i hva han egentlig ville ha som motiver, så vi tok altså saken i egne hender. Vel, jeg spurte jo selvfølgelig om ditt og datt var greit, og det var det selvfølgelig ikke alltid. Blant annet var det helt uaktuelt å ha mammaen og pappaen sin som Smurf på bakflippen…det ble et høylydt “NEI, IKKE POKKER” reaksjon. Jøss, kan ikke skjønne hvorfor det var så gæli å ha med oss inn i russetiden sin, thihiiii.








Jaja, det var i alle fall morsomt å få lov å hjelpe til. Gøy å finne fram barnet i seg og la det stå til. 

Nå skulle jeg egentlig ha plantet blomstene jeg kjøpte i går i bedene mine, men det regner ute og derfor kvier jeg meg litt. 

Ønsker dere en superduper dag! Nyt den!

Klem Nina

4 kommentarer
    1. Ikke værst å ønske og ha dere på dressen👏👏✌🏼️ Har du lest vg ang makenzie? Tror hun har samme syndrom som din datter, rørte meg❤️

    2. Ida: Ja, det stemmer. Samme syndrom og veldig sammenlignbart. Hjertet mitt banker litt ekstra for disse spesielle barna. De må opp og frem, slik at alle rundt dem forstår dem bedre og gir dem det rommet de trenger i samfunnet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg