En grå og trist morning har også sin sjarm…

God lørdag folkens!

Vi våknet opp til nok en grå morning i dag, men er det noe man ikke kan styre, ja så er det været. Opp og hopp og ut og gå, var mottoet i går. En liten kjøretur, og nydelige Stokkavannet med sin 8 km tursti lå der og venter på å bli tatt i bruk. 

I går var jeg så heldig og hadde spart siste podcast fra Sigrid Tusvik og Lisa Tønne. Derfor gikk turen lekende lett og til tider gapskattende rundt vannet. Samtidig fikk jeg løpt litt, noe som så absolutt ikke ligger i min natur. Men siden jeg var nødt til å stoppe og ta bilder med mobilen underveis, var avtalen at Bjørn Erik skulle fortsette traskinga og jeg løpe for å ta han igjen. Så da det ble en del småjogging, for jeg klarer jo ikke å gå mange meterne før bilder må tas… 














Denne helgen er først og fremst forbeholdt hest. Etter fire deilige ettermiddagstimer i stallen i går, valgte vi å dra å shoppe litt nytt hesteutstyr. Mille hadde egne penger som brant i lomma, og for aller første gang viste hun glede over å handle noe til seg selv. Som regel tar jeg henne aldri med i butikker, for det har hun ikke tålmodighet til. I går derimot, skulle hun bære posen selv, og stolt vise fram alt hun hadde kjøpt til pappaen sin når hun kom hjem. Hun gleder seg til å ikle Vilja det nye røde fleecedekkenet…må nok ta noen bilder av det og dele det med dere seinere.

Nyt lørdagen dere!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg