Lyst til å være med på en real fest?!

God morgen og god mandag kjære dere!

Da har jeg altså lagt bak meg en begivenhetsrik familiehelg og faktisk klart å skvise inn litt kvalitetstid med gode venner også. Nå forbereder jeg meg på en knallhard treningsuke på Pulz samtidig som jeg har nedtelling til helgens store fest: We Love The 90´s!

Lørdag 2. mai i Sørmarka Arena her i Stavanger braker det altså løs med blant annet Shaggy, Scooter, E-type, 2 Unlimited, Safri Duo, Rednex, Lou Bega, Solid Base, og Alice Dejay. Wow! I den forbindelse vil jeg gjerne få lov til å gi en av dere lesere en mulighet til å vinne 2 stk. billetter. Det eneste du trenger å gjøre er å like innlegget og legge igjen en kommentar i feltet under her, om hvilken artist du gleder deg mest til å se. Det er også viktig å legge igjen en mailadresse (den synes ikke i kommentarfeltet, kun for meg) sånn at jeg får tak i den heldige vinneren som trekkes i løpet av fredagen.

Gleder meg noe enormt til kvelden med de aller beste jentene mine og ser også fram til å dele billetter med en av dere! 




Ønsker du uansett å sikre deg billetter så fåes de forresten her

Ønsker dere alle en god start på uken!

Klem Nina

 

#welovethe90s

13 kommentarer

Siste innlegg