90s Throwback!

Good morning darlings!

For en fantastisk kveld, og for en glede å våkne opp til en så strålende solskinnsøndag!

Først og fremst må jeg få takke for supersnille venner som la alt så bra til rette for kvelden i går. Simone og Brede kom og hentet meg, Kjetil og Valdimar ba meg med på grillvorspiel hos gjestfrie venner og så må jeg få rose Gro-Iren og Nina opp i skyene. De stod i baren og ga meg ekstra-service så jeg slapp å stå i kø, for en lykke!

Jeg har et noe ambivalent forhold til 90-talls musikken. På den tiden var jeg lite villig til å slippe taket på 80-talls perlene. Jeg var vel egentlig ikke helt mottagelig for det som kom. Men når det er sagt, så elsker jeg slike show som vi fikk oppleve i går. Det var umulig å ikke bli revet med. Jeg hoppa, dansa og sang med så godt jeg kunne. Holdt det gående fra begynnelse til slutt.

Ekstra kjekt var det å få lov å gi bort to billetter til Kjerstin og venninnen som vant ukas konkurranse. Jeg er spent på hvordan de har hatt det, for de har faktisk ikke vært ute i sammen på ni år. Jeg håper virkelig de koste seg. Det fortjente de!

Kvelden endte altså med at Simone, Brede og jeg rusla glade og fornøyde hjem med kursen mot byen. På veien ble vi plukka opp av noen fyrer som vi traff på veien ut av arenaen, og som jeg kom i snakk med rett og slett fordi jeg trodde han ene var Morten Ramm. Vi kom oss trygt til byen sammen med dem, hvor jeg da valgte å ta strake veien til Burger King. Thea, Pelle og jeg avsluttes altså kvelden med et realt burger-måltid her på kjøkkenet, helt perfekt!






Håper virkelig Kjerstin og venninnen koste seg!

















Nå lokker finværet på meg! Vi skal i Hove Fuglepark og ha lunsj.

Ønsker dere alle en finfin solrik søndag!

Klem Nina

 

#welovethe90s

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg