Alt ser så lysere ut…

God morgen kjære dere ♥

“Ta godt vare på dagen”, var de første ordene jeg våknet opp til i dag, og det har jeg virkelig tenkt å gjøre. Jeg er snart på vei ut dørene her for å treffe Randaberg-jentene. Det kan gå ukesvis mellom hver gang vi møtes, og jeg sier til meg selv hver bidige gang at jeg må prioritere dem oftere. De er alltid oppmuntrende og motiverende, og ikke minst rett fra levra ærlige. De er mennesker som er enkle å omgås, og som gir meg masse energi.

I mellomtiden har jeg selskap av denne lille frøkna. Sola skinner i dag, og da vet jeg alltid hvor jeg finner henne. I vinduskarmen, hvor hun stadig forflytter seg med sola. Om ikke lenge ligger hun nok med tunga langt ute og peser av varmen, men det er nå engang det hun foretrekker og liker. Alt ser så lysere ut, livet smiler mer når sola også spiller på lag ♥



Ta godt vare på dagen dere også, klem Nina

5 kommentarer

Siste innlegg