Morgensjekk…

God morgen, kjære venner ♥

Det er vel første gang dere lesere nevnes som mine venner, men føler etter nesten to år med blogging at jeg har lov å kalle dere det. For uten dere faste følgere, hadde det vært umulig å forsette. Selv om det ikke hagler inn med kommentarer, så ser jeg jo at dere fortsatt er med meg.

Det er helt sikkert litt usikkerhet rundt det å legge igjen en kommentar, for jeg har sperret det feltet for løpende diskusjoner av hensyn til barna mine. Særlig Mille som stadig eksponeres. Jeg er nødt til å ha kontroll på det som postes, derfor må de alltid godkjennes av meg først. Det er nok ikke så populært i denne bloggverdenen, men det er viktig for meg å beskytte mine kjære, det må alltid prioriteres.

Men uansett dere, jeg setter utrolig stor pris på dere! Dere er de aller beste som tar dere tid til å klikke innom, det inspirer meg til å fortsette i lang, lang tid!
















Var grytidlig opp i morges også. Tok med kameraet ut og sjekket om det stod bra til med alle plantene mine. Det er fortsatt kaldt om nettene, og jeg er fortsatt litt småredd for frost og ødeleggesler i potter og bed. Jeg mistet noen lobeliar for en uke siden, men håper temperaturen snart stiger så ting kan få blomstre i fred.

Nå skal jeg opp og ta meg en lang dusj og etterhvert høre om det er liv i russegutten vår som telter i Kongeparken. Siste livstegn fra partypoden kom klokken to i natt og da kun med et enkelt ord på spørsmålet om han hadde det bra: KONGE!

Kos dere på lørdagen dere!

Klem Nina

 

17 kommentarer
    1. Så fint det blir i hagen din, her har det vært frost i natt, så vi venter med å plante ute til etter 17 mai i alle fall.
      Godt du har kontroll, vi må passe på det viktigste vi har.
      Ha en strålandes dag videre.

    2. Hei og god morgen 🙂
      ja vist er det lov å kalle sine lesere venner etter så¨lang tid med blogg hehe 🙂
      Høres ut som en fin start på morgenen ut i fra de bildene 🙂
      Er det noe av de tingene jeg gleder meg over å gjøre hver dag er , så er det å lese ulike blogg.
      . Spesielt din og Kristin sin 🙂 <3
      Ønsker deg en fin Lørdag 🙂 klem

    3. Synes det er helt greit at du godkjenner kommentarer,jeg gjør også det.
      Det er mange hensyn man må ta.
      Gjennom bloggen din føler jeg st jeg kjenner deg og dine og er glad for alt du deler,jeg blir rett og slett glad av å lese hos deg.
      Ha en flott dag.
      Klem luftebobbla.blogg.no

    4. luftebobbla:
      Heihei.

      Tidligere hadde jeg “åpent” kommentarfelt, men holdt på å få hjerteinfark når en 11-årig blogger la igjen noe så inni hampen stygt på siden min. Fikk slettet kommentaren umiddelbart, men tenk om jeg ikke hadde fått gjort det? Det var ikke vanskelig å gjøre om på instillingene her da…

      Veldig kjekt å ha deg med på laget “luftbobla”, setter stor pris på det <3

      Klem Nina

    5. siljepia:
      Heihei fine Silje!
      Du er nok en av mine mest trofaste lesere, gull verdt!
      Det kjekke er jo at vi to faktisk har møtt hverandre. Det satte jeg veldig stor pris på, det var en super kveld!
      Klem Nina

    6. Monica GH:
      God lørdag Monica!
      Vi har jo nesten ikke hatt snø i det hele tatt denne sesongen, men kulde har vi hatt nok av. Har egentlig vært litt lei av bed og plen de siste åra, men Bjørn Erik har vært helt fantastisk i år. Ordna bedene og tatt vekk masse gress fra kantene så det blir lettere for meg gjennom sommeren. Det hjalp, skikkelig kickstart, så kanskje lysta på å pleie blomstene igjen kommer tilbake.
      Kos deg med dine!
      Klem Nina

    7. Kjempekjekk blogg, må innom å lese hver dag. Du tar opp ulike ting som vi alle kjenner oss igjen i.
      Ha en flott dag selv om regnet kom nå

    8. Cecilie: Tusen takk for gode ord på veien.

      Ja, regnet kom igjen på ettermiddagen i går, men i dag våknet vi jo opp til perfekt turvær. Pippi og jeg har allrede gått en liten tur, og vi nøt det!

      God søndag, klem

    9. Er jo koselig å kalle leserne sine for venner da, hehe 🙂
      Men du, hvor har du fått tak i det dekselet til macen din? Har lyst på det selv, men vet liksom ikke hvor jeg skal lete 🙂
      Har ikke vært innpå her en stund ser jeg, har ikke internett om dagen desverre.. Så da dro jeg hjem til foreldrene mine for å snylte på deres nett, haha 😛
      Håper du får en finfin søndag <3 Klem!

    10. Å ,så koselig at du serp på meg som en trofast leser 🙂 <3
      ja det er jo super koselig å tenke tilbake på at vi faktisk har møttes 🙂
      Det var jo en veldig gøy og en kveld som sent vil
      bli glemt. Er super glad for at jeg i det hele tatt tok turen til Oslo 🙂 <3
      Kanskje møtes vi igjen en eller annen gang , og .det hadde jo vært super hyggelig 🙂
      klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg