Inside…

God ettermiddag, mine kjære venner!

I dag ble det sein blogging rett og slett fordi jeg har tilbragt dagen med Vibecke og Simone. Vi trengte å klemme på hverandre litt før en travel 17 mai helg. Jeg hadde noen ærender også…for gjett hvem som har bursdag i morgen?

Nå tok jeg ikke med meg kameraet i dag, men på søndag ble det knipset masse. Etter å ha vært på torget og støttet kampen mot mobbing og seinere tilbragt timer i Geo parken, var det deilig å stikke innom “Inside” rockecafé her i Stavanger. Dette stedet var midt i blinket for meg. Det er selvfølgelig ikke noe “Elm Street” som vi hadde i Oslo, men allikevel en plass Stavanger har manglet. I kule omgivelser, kan man slappe av med god gammaldags rocke musikk og store porsjoner med deilig amerikansk burger-mat. 

Bak selve lokalet hvor det serveres mat, finner du et gigantisk loake med biljardbord, snookerbord, shufflebord og dart. Jeg har alltid hatt lyst til å teste ut shufflebord, så håper jeg får med meg noen venner på det neste gang vi drar dit. For en ting er sikkert, “Inside” kommer garantert å få besøk av meg igjen!










Mille og jeg bestilte hver vår sånn. Tror dere vi klarte å spise opp alt….not!





Nå blir det restemat til middag og kosekveld med flokken. I morgen blir det tidlig opp med bursdags”barnet”, for deretter å dra på lang ridetur.

Nyt kvelden!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg