På eventyr igjen…

God morgen kjære dere!

Vi har igjen vært på tur med de flotte islandshestene på Tryggvi Islandhestgård. Denne gangen var jeg litt “sprelsk” og meldte oss på et kurs for videregående ryttere. Mille har jo egentlig ikke ridd så lenge, men hun har blitt så stødig og god på det elementære, så jeg tok en sjangs på at hun fikset det.

Jeg hadde ikke trengt å uroe meg, for den jentungen min var altså så flink. Hun tok utfordringen på strak arm og overrasket meg nok en gang i positiv forstand. Hun har aldri ridd i skikkelig skogsterreng før, men klamret seg fast og lot hesten jobbe godt for seg. Tror nok hun var litt nervøs til tider, men det skjulte hun godt. Jeg må innrømme at siste galopp på vei hjem var nokså heftig, og jeg var sjeleglad når jeg så henne komme like hel bak meg. Smilet hennes gikk trill rundt, og hun jublet av glede.

Hest er fortsatt best ♥


















Gleder meg allerede til helgen. Da er det Vilja-tid tre dager på rad ♥

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag!

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg