Venninnen med det store hjertet!

God onsdag fininger!

Dette innlegget har jeg lyst til å vie til min fine venninne Vibecke ♥ Jeg har kjent henne i 20 år, men det er først de siste årene jeg virkelig har forstått hvor stor pris jeg setter på henne, hvor viktig hun er for meg. 

For et par uker siden kom hun med en meget spesiell eske til meg. En eske som har betydd veldig mye for meg hver bidige morgen siden jeg fikk den. Vibecke synes nemlig jeg trengte noen godord å starte dagen med. Hun har sett at ting har vært litt vanskelig i det siste, og mente det ville være godt for meg å starte dagen med noe positivt. Derfor har hun over tid skrevet små lapper til meg, som hun har bedt meg lese opp for meg selv.

Jeg “får lov” å trekke opptil seks lapper om gangen. Jeg skal trekke til jeg føler de gir meg noe. Noe som gjør at jeg har lyst til å sprette opp med et smil om munnen. Til nå har jeg ikke trengt å trekke mer en tre av gangen, for alle treffer meg midt i hjertet. For lappene er ikke bare ment for at jeg skal føle meg bedre, de får meg også til å tenke på å gjøre noe godt for andre. De er velmenende, og de gir meg det lille puffet jeg trenger for å starte dagen med et smil.





Takk for at du er du Vibecke! Jeg setter så utrolig stor pris på deg. Du er en av de mest reflekterte menneskene jeg kjenner, som alltid ser på problemer som utfordringer og som hele tiden pusher meg til å tenke nytt og annerledes. Du er utrolig tøff, du tar aldri omveier, og setter ting i perspektiv uten å dømme og moralisere. I tillegg så er det alltid liv og røre rundt deg, samtidig som det er trygt og godt takket være ditt varme og gode hjertet ♥ 

Jeg er så utrolig glad i deg!


“La ikke livet fare forbi mens du jager etter mere tid! Ingen vet hvor mye tid vi vil få, så start å leve livet NÅ! ♥

Med disse gode ordene vil jeg ønske dere alle en fin start på dagen, klem Nina

 

3 kommentarer
    1. Så utrolig koselig å få en slik boks med vakre ord! Skjønner godt at du er glad i Vibecke 🙂
      Jeg fikk en kalender med ulike visdomsord for hver dag av en god venn til jul.
      Rart hvordan man ser dagen i et annet lys, bare ved å lese noen fine ord.
      Ha en super dag Nina!

    2. Ja for en fantastisk venninne du har. jeg har hatt den ære av å bli litt kjent med henne gjenom me&i og kan si meg enig i at hun er en fantstisk person<3

    3. Annika:

      Ja, ikke sant?

      I tillegg så blir jeg så ydmyk over at hun har tenkt slik på meg, at hun faktisk over lang tid har skrevet kort som hun vet passer til meg <3

      Nyt dagen du også, klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg