Grandis-fest hele sommeren!

Åhhh så godt med helg!

Det har vært en hard dag i dag, rett og slett fordi et par venninner av meg og jeg valgte å sitte oppe halve natta å skravle til tross for at jeg skulle opp klokken seks i dag. Men, men, det er helt innafor en gang i blant. Særlig når helgen står for tur, med en deilig lat fredagskveld like om hjørnet.

Jeg er ganske sikker på at vi blir inne i ettermiddag og hele kvelden. Det frister lite med utendørs aktiviteter. Det regner og hagler om hverandre, skikkelig raggsokk vær. Så nå trekker vi for persienne, demper belysningen og tenner stearinlysene. Finner frem en film og tjuvstarter på lørdagsgodtet ved å ta en stor rød tyggiskjærlighet hver. 

Eller så må jeg få nevne at poden Pelle og jeg har planlagt og diskutert sommeren litt. Han skal ikke på ferie med oss i år, det er null interesse fra hans side. Han skal altså være hjemme og passe på huset. Han trodde først han skulle få styre husholdningen selv, få penger og stå for alle innkjøpene, men den gang ei. Nå som han har begynt å øllebølle, er det helt uaktuelt.

Når det nå dukket opp superdupert OBS tilbud på en rekke ønsketing på handlelista til Pelle denne uken, var jeg ikke sein med å hamstre. Nå ligger det 24 Grandiosa pizzaer i fryseren (kun 25,- pr. stk. for alle variantene), Gilde pølser, ostesnitzler i hauger og lass og ikke minst pommes frites. Gutten skal så absolutt ikke sulte. Han kan ha Grandis-fest hele sommeren!

Nå har snuppeline kommet hjem  fra skolen, og hun har krøpet sliten inn i armene mine. Nå skal vi jentene finne roen og snurre film.







Ønsker dere alle en finfin helg! Sommeren ser ut til å være noe forsinka, men jeg er overbevist om at den snart er her!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg