Hear, hear!

Åhhh for en forestilling!

Det har gått hele fem år siden familien Thorsen for aller første gang fikk oppleve “gale Mathias” gjengen sin sommerforestilling i regi av Rogaland Teater. Jeg husker jeg ble tatt skikkelig på senga av vinklingen på forestillingen “Robin Hood”. Makan til morsommere og sprøere konsept hadde jeg aldri opplevd før. Ungene og vi voksne elsket det og gjør det fortsatt!

Det har tatt litt tid å bli vant til at gjøglerne Vegar Hoel og Christian Eriksen ikke lenger er med, men etter forestillingen i går så er jeg overbevist om at denne tradisjonen har kommet for å bli. Jeg mener det folkens, for dere som har muligheten, dette bør dere IKKE gå glipp av!

De Tre Musketerer” leverer så til de grader! Gjengen passer så godt i sammen, de stråler der oppe på den lille scenen på Hindal Gård. Det tok ikke lange tiden før vi publikum ble sugd inn i galskapen. Det er det jeg digger mest med det her, at vi som sitter rundt på en måte får være med. Det er intimt, og  jeg ser at stort og smått virkelig setter pris på det og engasjerer seg. 

Det nye for i år er faktisk at vi blir oppfordret til å ta bilder og dele rundt oss. Tidligere har det vært strengt forbudt. Selvfølgelig supert for meg som elsker å knipse i ett sett. Jeg vil ikke røpe for mye ved å skrive mer. Ta med barna deres eller lån et barn og skaff dere billetter. Det er så absolutt verdt det!















Må forresten nevne at kvelden holdt på å ende noe trist. I det vi var i bilen og på vei hjem, fant Mille ut at lommeboken hennes var borte. Hun ble skikkelig lei seg, for hun hadde hele 10 ukers oppsparte lommepenger i den. Skikkelig dumt av meg å la henne gå rundt å ha ansvar for den alene. Noe stressa returnerte vi i alle fall for å se om vi kunne finne den. Dere kan tro ei hoppende glad Mille ringte meg og så hun hadde den trygt i veska si igjen. Tror faktisk hun fikk hjelp av selveste Kristian Berg Jåtten, en av de store musketerheltene til Mille. Happy, happy girl ♥

Nå skinner faktisk sola dere, så da er det bare å komme seg ut og nyte!

Klem Nina

 

#rogalandteater

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg