Siste helg med Vilja før sommerbeite og ferie…

God mandag kjære dere.

Da tar både familien Thorsen og hesten Vilja snart sommerferie. Mille tok farvel med Vilja i helgen, for nå skal hun på beite og spise seg god og rund. Den siste rideturen ble litt følelseladet. Det ble en del flere gode lange varme klemmer enn vanlig ♥

Men Mille fortviler ikke, for rett etter sommeren er hun hos oss igjen. Tror faktisk det skal bli litt godt for alle å bryte en del av de dagligdagse rutinene. Jeg gleder meg i alle fall til late morninger og seine sommerkvelder.














Flinke Mille var hos Hege i helgen, og da var hun med på 10-års jubileumet på Leikvoll. Mille stilte i tre enkle klasser, stolt som bare det. Litt trist å selv ikke være til stede å heie henne frem, så det er godt vi har andre i livet vårt som kan være til stor hjelp og støtte ♥



Nå prøver vi ut sommertøyet og har startet på pakkingen. Nedtellingen har begynt!

Ønsker dere alle en god start på uken, klem Nina

 

#hesterbest #sotos #mammablogg #hverdag

3 kommentarer
    1. Ser herlig ut! Håper minien min også får interesse for hest så jeg kan komme meg i stallen igjen 🙂
      God Sommer!

    2. Kjempe fin blogg. Mye bra som inspirere her på bloggen din. Fine innlegg med fine bilder. Jeg håper du har en fin dag videre. Hvor lenge har du blogget? hvor lang tid bruker du på å blogge ? Hadde veldig koselig om du tok turen innom min blogg 🙂

    3. marthe Dybdahl:
      Tusen takk for fine ord. Har blogget i snart 2 år, 1-2 innlegg hver bidige dag. Blogger helt i bidler og ta oppimot 3-5000 bilder hvert kvartal. Bruker ikke særlig lang tid på selve innlegget, men bilderedigering tar tid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg