Takk, gode mannen min <3

Olalala, 19 års ringpåfingerendag!

Det er alltid litt spesielt å atter en gang klare å legge enda et år som gift bak seg. Eller klare og klare, fru Blom. Nå høres det nesten ut som om det er en bragd å holde ut med min kjære Bjørn Erik, men det er det altså ikke!

Kjære mannen min, la meg få elske deg litt i plenum, slik som du så ofte gjør med meg;

Du er lett å like,
for du gir av deg selv,
og er tydelig på hvem du er.

Du er godheten sjøl,
deg kan man alltid stole på.

Du er varm og kjærlig,
og ikke minst lettrørt og sårbar.

Du stiller alltid opp for vennene dine,
og krever ingenting tilbake.

Du er morsom,
har en syk form for humor til tider,
men etter en evighet har jeg vel lært å like den, nesten…

Du er noe av det mest sexy jeg veit om,
og fargen grå kler deg bare bedre og bedre, grrrrrrr.

Du er standhaftig,
men allikevel veldig rettferdig.

Du er en eventyrer,
drømmer blir en realitet med deg. 

Du er reflektert,
du imponerer meg støtt og stadig med din vitenhet.

Du er som sagt en mann det er enkelt å elske,
for du elsker så sterkt tilbake.

Takk for at du holder ut med meg, og takk for at du er min ♥ 


Åhhhh for et klissklass, men i dag må dere bare tåle det. For den kjære snille mannen min fortjener litt ros ♥

Da må jeg løpe tilbake til Mille-mor som igjen har en “bestedagenimittlivopplevelse”! Akkurat nå er hun å finne i bassenget her på Frambu.

Love from Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg