Love is in the air, in Bergen <3

Åhhh herlige lørdag, god morgen!

Pelle, Bjørn Erik og jeg er altså på plass i Bergen, for i dag blir det stor fest! Min kjære bror Magnus og hans vakre Anette skal altså endelig sette ringen på fingeren. Nå må dere ikke stusse over at jeg skriver “endelig”, men det føles som om det flotte paret har vært i sammen i en evighet, alltid, så et bryllup var jammen meg på tide.

Jeg elsker bryllup! Det er utrolig føleseslada og vakkert. Jeg kjenner faktisk at jeg har sommerfugler i magen, og når jeg har det, så lurer jeg på hvordan det kommende brudeparet har det. Regner med at det er mange tanker som surrer rundt i hodet på dem nå. Mitt råd er å huske på å ha det moro. Tenk bare på dere selv i dag! Nyt hverandre og all oppmerksomheten!

Når vi er inne på kjærleik, så var det kanskje noen som fikk med seg at Bjørn Erik og jeg hadde 19 års bryllupsdag nylig? Litt stas, særlig når jeg i hu og hast kommer hjem fra Oslo i går, skikkelig stressa fordi jeg vet jeg kun har 35 minutter på meg før turen til Bergen starter, og Mille glad roper: “FLAMINGOER”! Hæ?! Flamingoer? Midt i hagen stod det altså 4 flotte flamingoer på rekke og rad. Bjørn Erik hadde overgått seg selv…igjen. 

Han elsker å gi meg oppmerksomheter, og en bryllupsdag er jo egentlig ganske stort. Det må da være lov å klappe seg selv på skulderen å si “gud hvor dere er gode, dere får det jammen meg til”. Det å få disse flamingoene betyr jo også at han følger med i timen, for jeg tror jeg har snakka om dem en “ørtifjørti” ganger. Elsker nemlig butikken Ruth 66 som faktisk ligger på Torshov i Oslo hvor jeg er født. Butikken har alt mellom himmel og jord, ting med nostalgi og sjel som undertegnede virkelig har falt for. Love it!


Ta vare på kjærligheten ♥

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg