Bli med oss på ferden!

High up in the air!

Ja, da er vi i gang med første etappe. Flyturen fra Gardemoen til Hamad, Qatar, tar seks timer. Deretter har vi en to-timers pause før neste flytur på ni timer tar oss til vakre Bali.

Mange synes kanskje dette er noe i lengste laget, men familien Thorsen er godt forberedt. “Flinkpike”-pakker er selvfølgelig med oss denne gangen også og jeg tror neppe vi kommer til å kjede oss her på “dreamliner”, flyet til fantastiske Qatar flyselskap. Det er så mange tekniske duppedipper om bord, at vi neppe kommer til å få tid til alt som er kjekt.

Vi sa farvel til regnet på Gardemoen når vi dro. En ting er sikkert; selv om vi er på vei mot varmere strøk og late soldager, så ønsker jeg virkelig sommeren velkommen til Norge også nå. Håper dere der hjemme også får kjenne sola varme på kroppen. Det unner jeg dere!





Det frista å gå å sette seg her…

Kan ikke klage på det her heller…



Jøss…en knapp som gjør at man kan velge om ruta skal være lys eller mørk, dag eller natt. Det synes tuppene var moro…skal ikke mere til 🙂

Nattrute på lyse dagen…









Nettverket går tregt her på flyet. Å laste opp bildene har tatt en evighet, men nå er jeg endelig i mål. Eller mål og mål fru Blom. Måtte slette alle og laste de opp på nytt, da oppløsningen på bildene ble for dårlige på flyet…så da vet jeg det til en annen gang.

Håper virkelig dere vil være med oss på ferden. Vi har aldri opplevd Bali før, og kjenner eventyrlysten kribler i magen. Kjenner jeg Bjørn Erik rett, blir det neppe bare late dager i vente, han har nok masse på agendaen…

Ønsker dere alle en fortsatt god kveld!

Klem Nina

 

#bali #ferie #reiselyst

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg