Will Smith date…

Hei igjen kjære dere.

Kveldene her nede på Gili Trawangan er helt magiske. Vi spiser sein middag for så å få med oss siste kino på stranda som begynner presis klokken 21. Vi kjøper med oss chips og sjokolade, og så får vi servert popcorn og kjøpt oss brus og øl under visningen.Det er skikkelig koselig med bølgene i bakgrunnen og kosikos langt nedi sakkosekkene.

Bjørn Erik og jeg ser som regel alt av filmer hjemme, men har vært heldige å ha noen til gode her. I forgårs så vi “Get Hard” og i går kveld var det selveste Will Smith i go´filmen “Focus”. Ingen av dem er noe særlig barnevennlige, men det løster vi enkelt. Mille sin sakkosekk blir snudd med nesa ut mot sjøen, og hun får låne mine gode øretelefoner og Bjørn Erik sin iPad med nye barnefilmer på. I tillegg får hun ha min store gode strandsarong over seg og da kan dere tro det er ei som er i himmelrike. For hvem unge er vel ikke happy over å få være like lenge oppe som foreldrene sine? I hvert fall en gang i blant? Vel, nå må det nevnes at selv om snuppeline har seg en liten hvil tidligere på kvelden, sovner hun før filmslutt. Men hva gjør vel det når det er hotellet vårt, Hotel Vila Ombak, som arrangerer det her? Det er ikke lange biten å bære snuppeline hjem etterpå da ♥












Akkurat nå har vi kommet hjem fra en helt fantastisk båttur. Vi har endelig fått opplevd det som var en av grunnene for å reise ned hit. Så stay tuned!

Nyt dagen!

Smask fra vakre Gili Trawangan

 

#bali #trawangan #gili #reiselyst #ferie

3 kommentarer
    1. Hei Nina!
      Du kjenner ikke meg,men jeg føler jeg kjenner deg litt nå via bloggen din,hehe:) jeg elsker bloggen din,og har nå vært fast leser lenge,men første gang jeg kommenterer. Du er så utrolig vakker,en klasse for seg selv spør du meg,og Millemor er bare helt herlig,med de fineste øynene ever! Ønsker dere en fortsatt fin ferie på Bali.
      Stor klem fra meg til dere 💞 ♥

    2. Bente: Åhhhh så koselig ord! Føler jeg kjenner mange av dere lesere også. Herlig å ha dere med meg. Koselig å ha dere med på dette eventyret vi opplever nå. Helt nytt for oss, og føler vi lærer masse som det er moro å dele videre. Tror jeg har 6-7 blogginnlegg med bilder ferdige nå, men klarer ikke å laste de opp fort nok, så det blir nok en drøss når vi kommer hjem også 🙂
      Takk for at du er du, klem

    3. Ååå,så kos med kommentar tilbake 😀
      jeg gleder meg masse til og se bildene,er innom bloggen din daglig,ofte flere ganger om dagen,så disse bildene skal ikke gå denne frøkna “hus forbi”. Gleder meg allerede♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg