En gledens dag!

God morgen, kjære venner!

Ja, i går ble det en gledens dag både for store og små. Først og fremst pga den supre dagen i Tusenfryd, men også fordi Vålerenga vant over erkerivalen Lillestrøm. Det var reine 17 mai fra morgen til kveld.

Takket være ledsagerbeviset, som jeg aldri blir lei av å fremme (les her), gikk de drøye fire timene på Tusenfryd som en drøm. Er alltid litt usikker på om vi får et slags “vis hensyn” pass. Det er sjeldent man finner noe informasjon om det, men snuppeline, Bjørn Erik og jeg fikk “frontpass” rødt bånd og kom forbi alle køene og sparte 409,- på at jeg kom inn gratis…som ledsager så klart. Derfor var frøkna “mett” i god tid før fotballkampen, rett og slett fordi hun hadde vært i gjennom alle attraksjoner både to og tre ganger.

Godt mora og faren fortsatt er lekne. Bjørn Erik tok seg av alt som mine to innopererte nakkeputer ikke ville satt særlig stor pris på, men ellers var trioen samla og med på alt av sprell.

Happy day! 












Fikk beskjed om at man ble minst våt av å sitte i midten. Ehhh, stemmer nok det, men våt blir man nok uansett. Klissklass!

















Helst i front!



Klokka er snart elleve og Mille-mor sover faktisk ennå. Det ble en lang dag i går og hun har godt av å sove ut. For i dag har vi tenkt å gå hele Akerselva. Fra topp til tå, og det krever litt innsats og ikke minst vilje.

Da skal jeg begynne å lage litt lyder så flokken min kan få i seg litt frokost og komme seg i klærne.

Ønsker dere alle en finfin dag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg