Jeg er ikke gal, det er bare ugresset som skal til pers!

God kveld!

Nå tror sikkert naboene jeg er spinn hakke gal. Nå går jeg nemlig rundt i hagen med tekokeren min! For etter å ha stått med høytrykkspyleren i hele dag og vasket beleggningsstein og spyla vekk uønska gress og ugress mellom steinene, ser jeg det som helt nødvendig å gå hardere til verks for å få tatt knekket på dritten. Har helt sikkert ikke klart å spyle vekk alt av røtter, så da var det å google gode kjerringråd: Kampen mot ugresset!

Beste løsningen, ikke minst hvis man tenker miljøvennlig i tillegg, er å helle på kokende vann. Så derfor går jeg altså rundt med tekokeren. Den er lett å styre, for man må for guds skyld ikke helle kokende vann på plenen. Da dør den også, og det vil vi jo ikke!

Nå skal jeg gå noen flere runder med kokende vann, for etterhvert å fylle opp med ny sand. Viktig å hele tiden fylle på med sand, så ugressfrøene ikke får slått rot. En evig kamp det der, men jeg gir meg ikke!



Det kan ikke se sånn ut!

Mye finere…


Ei som har gått i hi. Likker ikke lyn og torden…




Mellom øktene blir det å lage til biffmiddag. Får vel sette opp tempoet litt, for klokken 18, braker det løs med Stabekk-Vålerenga.

Fortsatt god kveld!

Klem fra Nina med vannkokeren…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg