En typisk dag på stranda…

God morgen fine dere!

I går var det sommerstemning fra morran til kveld, og vi i familien Thorsen slapp alt vi hadde i hendene og føyk avgårde ut på Sandestranda på Randaberg. Her bodde jeg for over 25 år siden, og den gangen la jeg min elsk på denne herligheten. Har hatt med meg den ene venninnen etter den andre ut hit, og alle er enige om at dette er litt av en perle. Vi ligger selvfølgelig ikke der hvor alle de andre ligger, men parkerer et stykke unna den offentlige parkeringsplassen hvor vi har funnet vår egne lille oase…omtrent helt mutters alene.

I går var vi tre familier som møttes med stort og smått. To, tre og firbeinte koste seg i timesvis, og den nyinnkjøpte flamingoen var selvfølgelig med og spredte glede. Da vi var på Bali i sommer og skulle avgårde på en sykkeltur, så jeg plutselig et stort rosa flamingohode bevege seg opp og ned langt borte i horisonten. Jeg snudde og ba flokken min vente på meg til jeg hadde fått tak i vedkommende som eide den. Ei dame fra statene smilte godt når jeg sa at den MÅTTE jeg ha. Hun hadde selvfølgelig ikke kjøpt den på Bali, men på nettet. “No problem”, med andre ord. Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å kjøpe et par stykker på Nordstrom. For selvfølgelig skal min kjære Simone også få en




























Åhhh, jeg håper virkelig vi kan få et par dager til med slikt vær. Det er synd å si det, men dette var altså vår aller første dag på stranda her i Norge i år, og det er jo faktisk ikke greit.

Men nå dere, er det pakking og vekking av mann og barn som står på menyen. For vi skal på telttur…igjen. Mille er nok ikke vanskelig å få i gang. Det blir nok verre med pappaen som var ute med gutta i går. Får ta det pent å rolig sånn i startetn, så blir det nok fart i han etterhvert.

Kameraene skal selvfølgelig være med, men for aller første gang på to år er jeg usikker på om det kommer noe blogg i morgen. Aner ikke om det er nett der. Macén blir hjemme, buhuuuuu, men jeg håper å få sendt en melding til dere via mobilen. Det er lov å håpe 🙂

Ha en god søndag dere!

Klem Nina

1 kommentar
    1. Ja det var litt av en perle – håper du får en knakande fin telttur også. Kanskje enda mer – ønsker jeg at mannen din får det, men du vet; helt om natta – helt om dagen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg