Passion fra begynnelse til slutt…

Hei fininger ♥

I går var vi altså i bryllup. Vi våknet opp til skyfri himmel på en av de varmeste og mest solfylte dager “ever” i Oslo denne sommeren. Rammen rundt den kommende store dagen kunne ikke vært mer perfekt.

Kristian fikk vår Ina, den nydeligste, varmeste og ikke minst godeste jenta på jord. Større hjerte skal man leite lenge etter, og jeg er så stolt av å si at hun er solstråla i familien vår. 

Vi er en liten familie, og omtrent bare jenter. Selv om vi ikke ser hverandre så ofte, har vi sterke bånd og søker alltid i sammen når vi først møtes. Gårsdagen ble intet unntak, og det var med tårer i øynene jeg igjen måtte forlate dem, snufs.

Ina og Kristian ble altså “smidd i hymens lenker”, på kjente gode gamle trakter, Grorud kirke. Barna Jonathan og Sophie var selvfølgelig til stedet, og lille Sophie var altså så skjønn der et øyeblikk hvor hun krøyp inn under kjolen til mammaen sin. Presten, med sin gode humor, stoppet opp og inviterte henne opp på fanget til pappa´n sin. Åhhh jeg elsker slike uventa impulsive barneting, for da forsvinner den noe “opphøyde” og av og til stive stemningen på et blunk. Det hørtes latter rundt om i hele kirken, helt herlig!

For en dag! Vi satt altså i timesvis ved bordene og hørte den ene sterke talen etter den andre. Av og til kan det kanskje bli for mye av det gode, men ikke når man griner og snufser som en liten unge. Vel, det var ikke bare grining, det ble selvfølgelig mye latter også. Det som overrasket meg mest, var hvor lettrørt brudgommen var. Trodde min Bjørn Erik var lett å vippe av pinnen jeg, men Kristian, han seirer nok der. Såååå godt å se at det er ok å vise og dele følelsene sine. For med slik ærlighet blir det hele så ekte, og jeg er overbevist om at denne kjærligheten vil vare livet ut. Disse to menneskene er som skapt for hverandre. Det finnes så mye “passion” i mellom dem. Kjærlighet, lekenhet og ikke minst mye respekt for hverandre ♥












Karina, min lekre kusine ♥


Fine kusine Siri, brudens mamma ♥



Familiens yngre generasjon ♥








Hjertesukk, for et par ♥

Da er vi på vei hjem til kjære Stavanger igjen. I morgen er det første skoledag for Mille-mor, og forventningene til det å bli 5-klassing er store. Det skal bli godt å komme hjem og heie på henne ♥

Ønsker dere en finfin søndag, klem Nina

 

#inaogkristian #bryllup

4 kommentarer
    1. Så mange flotte bilder,takk for at du deler! Og takk for at dere var med på å løfte dagen vår til en uforglemmelig opplevelse. Det ble sippefest her igjen da jeg leste opp teksten for mannen min <3 Mannen min....herlig å kunne kalle han det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg