Ønsker å sende en stor takk til de supre damene på Mynte!

God morgen igjen kjære dere. Tenk, endelig helg, så deilig!

Noe av det beste med å blogge er alle dere flotte folka som finnes der ute. Det er jo dere som motiverer meg til å fortsette, og jeg kan ikke få takket dere nok. Daglig er det noen som legger igjen en oppmuntring, og av og til blir jeg kontaktet via messanger eller mail. Før sommerferien, når vi var i Se og hør (kan leses her), ble jeg kontaktet av noen skjønne damer fra Randaberg, og slik lød mailen;

“Hei Nina
Jeg leste innlegget om familien din i Se og Hør i går.
Flott jente dere har. Da jeg leste om utfordringene dere har med å finne klær til Mille
så postet jeg innlegget i en hobby gruppe jeg er med i og spurte  om noen ville være med å sy noe til henne. 
Flere ville være med, så da lurer vi på om det var noe dere kunne tenke dere? 
Sy noe som passer i størrelse og passende for alderen 🙂

Hilsen alle damene på Mynte
Janne Cecilie”

Wow! Så utrolig snilt! Alle som kjenner oss vet at jeg sliter masse med å finne klær som passer Mille-mor. Hun har et sjeldent syndrom som gjør at hun vokser fortere enn andre, og bruker nå størrelse dame S-M fordi hun har passert 160cm og har ganske lange armer. I tillegg sliter hun med holdningen sin, luter litt fremover, så det er ikke alt som er like flatterende. Det viktige er jo også å finne noe som tilsvarer hennes alder. Det er ikke alltid så enkelt å gå i en dameavdeling å finne noe lekent som passer en 9 åring. Nå til skolestart, var vi nødt til å kvitte oss med absolutt alt i skapene og supplere med nytt. Dere kan tro det var kjærkomment å få denne overraskelsen fra flinkingene på Mynte

For disse damene er virkelig noen kreative sjeler. Det var jo som å komme til drømmeland, når vi entret inn dørene der. Hadde det ikke vært for at jeg har mer enn nok med de tre gulla jeg har fra før av, så tror jeg pinamegdø jeg hadde blitt frista til å få enda en baby. Neida, bare tulla, det skal nok mere til enn det, men det var altså så mye flott håndarbeid å velge i, at jeg ble helt stum.

Koselige til tusen, tok de i mot snuppa mi som reine prinsessa. Mille er jo ganske flink til å sjarmere hun også da, særlig når hun får all oppmerksomheten. Glad og fornøyd dro hun hjem med tre fargerike kjoler, en leggings og et nydelig skjørt. Det var ingen tvil om hva hun skulle ha på seg på første skoledag. Hun skinte i stjernekjolen der hun hoppet fornøyd avgårde ♥ 





Hestejenta vår falt pladask for denne her…














Ikke rart hun var fornøyd, hun fikk nemlig med seg kaka hjem også…

Ønsker dere alle en super fredag og ikke minst GOD HELG!

Dere skal vite at jeg setter utrolig stor pris på dere som henger med titt og ofte, klem Nina

 

#sotos

2 kommentarer
    1. hei 🙂 ville bare tipse om vero moda og bikbok, de har veldig mye fine klær 🙂 kanskje ikke til barneskolen, men med en hvit tskjorte under så blir det kjempefint 🙂
      Vakker jente dere har!
      Ha en flott dag videre 🙂

    2. Connie mejlænder larsen:
      Ja, vi har begynt å snuse litt på Bik Bok, de har mye fint der 🙂
      Sliter ofte med at halsene blir hengene nedover skulderen hennes, men akkurat det klarer jeg å ordne med litt nål og trå.
      God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg