En helg i latskapens tegn…

God lørdag dere!

I dag våknet jeg opp med et kyss på ryggen fra Mille-mor ♥ Jeg har nemlig flyttet inn på hennes rom denne helgen, og dere kan tro hun synes det er stas å dele seng med mammaen sin. 

Vi har fått besøk fra Jessheim, så for en gang skyld skal vi tilbringe lørdagen hjemme i ro og mak. Det er en sjeldenhet, og jeg merker det er kjærkomment.

I morges klokken syv sneik Mille og jeg oss ned på kjøkkenet og lagde til stor fellesfrokost. For allerede klokken ni skulle folket avsted for å rekke ferjen over til Tau for å gå den spektakulære turen opp til Preikestolen. Mille, Pippi og jeg har tatt denne turen før, og følte så absolutt ikke trangen til å gjenta det i dag.

Vi fikk uansett gjort mye i går, så da synes jeg det er helt innafor å ta en “break”. Eller mye og mye “fru Blom”. Det er ikke så veldig mye tid til overs, når man lunsjer i nesten fire timer med bestissene Vibeche og Tonje. De er noen av viktigste folka jeg har rundt meg, så jeg finner alltid tid og rom for et realt treff i løpet av uken. Påfyll av gode samtaler og klemmer er et “must”.

Vet at tiden flyr når vi jentene først begynner å skravle, derfor har vi begynt å møtes tidlig for å få masse ut av dagen. For når snuppeline slutter på skolen klokken 13, går jeg “all in” for å være mamma. Mille har slitt med stor tannlegefobi, så i går tok vi turen innom tannlegen igjen. Det er deilig å se at hun endelig klarer å slappe av, og faktisk synes det er morsomt å være der. Hun lager ikke “hekkanpekkan” for den minste lille ting lenger, men er mer opptatt av å vite hvor mange sukkkerbiter det er i det vi døtter i oss. Fine Mille-mor, hun overrasker stadig ♥









Det er deilig å ikke ha noe på agendaen. Kun lage noe godt ut av en 1,7 kg oksestek. Kanskje på tide å begynne å tenke på det, så den blir mør og skikkelig “tasty” til kvellinga.

Ønsker dere en deilig lat lørdag…nyt den ♥

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg